Monday 8 October 2012

SCORE A INDONESIA

BERITA BAIK!!! UNTUK WARGA INDONESIA…

Kenshido International bakal melebarkan sayapnya  di pasaran Indonesia pada bulan September 2012, ayuh teman-teman di Indonesia sama-sama kita gegarkan Indonesia dengan 3 hal yang bijak ini.
Pendiddikan + Internet + Network Marketing = e-Pendidikan
Syarikat Kenshido International yang berteraskan produk pendidikan e-learning ‘Score A Programme’ melalui sistem pemasaran secara Network Markerting Bisnis. Program Score-A juga adalah program pilihan terbaik Asia pasific, ‘Anugerah Emas’, The 5th LearnX Asia Pasific 2011 (E-Learning & Training Awards) Kategori ‘Best Learning Innovation Technology’.

Program e-Pendidikan yang bercirikan ‘Online Education’ menepati 100% berdasarkan silibus Kementerian Pendidikan dan Kebudayaan Republik Indonesia (KEMDIKNAS) bermula Fasa 1 dari pelajar  Sekolah Dasar (SD) Kelas 1-6 dan Sekolah Menengah Pertama (SMP) Kelas 7-9.

Pejabat Kenshido International terletak di pusat perniagaan Podomoro City, Jakarta. No 8AG, Ruko Garden Shopping Arcade, Central Park Podomoro City, Jalan Tanjung Duren Raya Kav 5-9, 11470 Jakarta.

MENGAPA PELAJAR MEMERLUKAN SCORE-A PROGRAM?
Ramai rakyat Indonesia yang belum pernah mendengar istilah Webucation, apatah lagi mengetahui apa yang dimaksudkan dengan Webucation. Secara ringkasnya Webucation ialah pendidikan melalui web.  Tidak kira untuk mencari, bertukar informasi mengenai pembelajaran e-learning atau apa saja, asalkan melalui web. Selain daripada menjadi elemen penting dalam dunia pendidikan sekarang, Webucation juga dijangka akan ‘meletup’ sebagai satu bidang usaha yang akan membawa keuntungan sekalipun berlaku krisis ekonomi.
Score A Program telah direka khas secara terperinci bagi menyediakan pelajar suatu kaedah pembelajaran yang sempurna untuk membantu mereka menghadapi peperiksaan. Dengan mengikuti program Score-A, pelajar boleh menilai kemajuan dan prestasi akademik mereka sendiri dengan mudah dan lebih berkesan. Dengan ini, mereka boleh menilai sendiri tahap keupayaan, kesediaan dan kefahaman mereka tentang apa yang mereka telah pelajari di sekolah. Program Score-A memberi peluang kepada pelajar untuk membina keyakinan diri dan sikap positif.
Program Score-A mendapat pengiktirafan daripada Perdana Menteri Malaysia dan Timbalan Perdana Menteri Malaysia.
SIAPAKAH BAKAL JUTAWAN SCORE-A INDONESIA?…ADAKAH ANDA?

Menurut kajian pakar ekonomi dunia Peter Drucker, peluang perniagaan yang berasaskan WEBUCATION (Web + Education) adalah perniagaan yang paling berpotensi di masa hadapan bahkan lebih berpotensi dari industri Pemakanan, Kesihatan dan Komunikasi. Inilah perniagaan yang dipanggil ‘Matahari Terbit’ dimana orang lain belum nampak, kita dah nampak dahulu…orang lain belum buat, kita dah buat dahulu…orang lain belum kaya, kita dah kaya dahulu. Kami membuka ruang dan peluang kepada anda untuk menjalankan satu perniagaan yang menarik 100% PRODUK KEPERLUAN ‘ePendidikan’ yang berpotensi menjana pendapatan mingguan sehingga 5 angka dengan satu sistem sokongan yang mantap dan padu untuk merealisasikan impian anda.
Kebahagian sebuah keluarga bermula dari asas ekonomi yang baik, rumah yang selesa, kenderaan yang selesa, simpanan hari tua yang mencukupi, pendidikan anak yang terbaik dan yang paling penting kebebasan masa iaitu sentiasa bersama keluarga tersayang serta jaminan WARISAN dimana perniagaan Score-A dapat diwariskan kepada keluarga dan anak-anak kita di masa hadapan.

Biodata Prof.Dr.Hamka

Sila layari website SCOREANETWORK untuk mengetahui lebih lanjut mengenai program online e-pendidikan Score-A dan juga bagaimana peluang menjana pendapatan yang luar biasa hebat bersama pelan pemasaran hebat Score-A. Anda juga boleh menghubungi pihak syarikat ditalian +6019 832 2382 ataupun email ke jr.chalmer@gmail.com untuk keterangan lanjut.

No comments:

Post a Comment